neděle 3. prosince 2017

Marie Claire Beauty Box

Beauty boxy jsou velkým hitem, především v zahraničí, mám ten dojem. A já jsem hrozně ráda, že nějaké máme i u nás v Česku. Přece jenom, pokud rády objevujete novou kosmetiku, jsou beauty boxy výbornou volbou za dobrou cenu. Já jsem měla v listopadu narozeniny a od přítele jsem dostala beauty box od Marie Claire, a dneska vám ho tedy celý představím, abyste měli představu, co v boxu bylo a jaké to je. 



Ecotools štětec na make-up
Hned u prvního produktu se přiznám, že jsem jej nevyzkoušela. A to jen proto, že štětce na makeup nepoužívám a preferuji houbičku. Ovšem obecně musím konstatovat, že štětec je na první pohled velice kvalitní a štětiny jsou jemné a příjemné na dotek. Myslím, že pokud používáte tento typ štětců na nanášení makeupu, určitě by se vám mohl líbit. Já štětec využiji při nanášení pleťových masek.

Human+Kind Body Souflé (20ml)
O této značce už jsem předtím slyšela a její popularita u nás rapidně roste. Jejich tělové souflé prý patří mezi bestsellery. Konzistencí je souflé krásně našlehané a lehoučké, snadno se roztírá a rychle vstřebává, aniž by zanechávalo nějaký mastný a nepříjemný film na pokožce. Zároveň pokožku hezky zhydratuje a obsahuje meruňkový olej, po které překrásně voní a vůně se drží i na pokožce. Řekla bych, že to není zrovna produkt pro suchou pokožku, ale pro normální pokožku je výborný.

Nuxe zázračný olej Huile Prodigieuse (10ml)
Tento multifunkční suchý olej je již naprosto kultovní záležitostí. Chtěla jsem si ho už před časem pořídit a vyzkoušet, a jsem ráda, že se ke mě dostal touto cestou. Olej se po pokožce lehce roztírá a rychle vsakuje a je opravdu nemastný takže nikde na oblečení nezanechává mastné fleky. Za mě to rozhodně není produkt na každý den, ale spíše něco extra, když vás čeká nějaký večírek nebo ples a podobně. Olejíček totiž není příliš hydratační, ale spíše zkrášlující, takže opravdu dodá jen ten dotek luxusu navíc. Luxusní zážitek je podtržen neuvěřitelně úžasnou vůní olejíčku, která mi evokuje Paříž a luxusní wellness a eleganci.

Maria Nila True Soft šampón a kondicionér (oboje 100ml)
Maria Nila je švédská značka, která se pomalu dostává na náš trh se svou kolekcí produktů na vlasy. V beauty boxu je jejich šampón a kondicionér z řady True Soft, která je určená pro suché vlasy. Balení je dost velké na to, abych mohla říct, že se jedná o opravdu dobré produkty. Šampón je konzistencí něco mezi gelem a krémem, krásně vlasy umyje a jemně voní. Kondicionér má podobnou vůni a vlasy hezky vyhladí. Oba produkty pak vlasy vůbec nezatěžují, naopak jsou po nich vlasy hezky hydratované a jemné. Naopak obsahují složky, které chrání barvu vlasů, takže ideální pro mé barvené a namáhané vlasy.

Rituals Sprchová pěna Sakura (50ml)
Značka Rituals je proslulá svými produkty pro péči o pokožku, takže tady jsem neočekávala nic jiného než luxusní zážitek. A měla jsem pravdu. Aplikace pěny je obdobná jako u pěn na holení, kde se gel při kontaktu s pokožkou mění na pěnu. V případě Rituals na neuvěřitelně hustou a bohatou pěnu, s jemnou vůní třešňových květu a rýžového mléka. Pokožka je po umytí jemná a navíc hydratovaná, což velice oceňuju, protože se mi prostě někdy natírat nechce :-) 

Navia Krémový deodorant Ranní Rosa (30ml)
Produkty slovenské značky Navia jsou všechny přírodní, proto jsem z tohoto produktu měla velkou radost. Na rozdíl od jiných deodorantů má tento krémovou konzistenci, co mě třeba přišlo celkem zajímavé a díky tomu se i lépe aplikuje. Při kontaktu s pokožkou se mění v pudrový finiš, takže se hned po aplikaci můžu v klidu obléknout. Krásně voní po citrusech - a růžích, i když ve složení nejsou - a vůni občas zacítím i během dne. A opravdu mám pocit, že zabraňuje pocení. Není to, že bych se nepotila vůbec, ale rozhodně méně. Jediný problém, který s deodorantem mám je, že nevím, kde ho skladovat, protože jakmile máme doma o trochu tepleji než obvykle, začne tát a pak je celý obal ublemcaný... A v lednici je to taky na nic, protože pak je zase moc tuhý. Tak na to snad ještě přijdu :-)

Benefit They're Real řasenka (3g)
Benefití řasenky mají dobré jméno, proto moci jednu vyzkoušet mě moc potěšilo. Řasenka má silikonový kartáček s krátkými pravidelně řazenými štětinkami, které dobře řasy pročesávají. Speciální na kartáčku je malá kulička na konci, která by měla pomoct lépe aplikovat produkt na spodní řasy. Konzistencí je řasenka tak akorát, ani mokrá, ani suchá. Co do efektu, tak ten je spíše v délce řas. Řasenka dodá opravdu hodně délky a řasy pak vypadají skoro jako umělé a oko tak zvýrazní a opticky zvětší. Řasy jsou taky hezky natočené a vydrží tak celý den. Daní za to je, že jde řasenka hrozně špatně dolů, ať už olejovým odličovačem, micelárkou, prostě čímkoli.

Bourjois Rouge Laque tekutá rtěnka (6ml)
Tekuté rtěnky jsou hitem už více než dva roky, takže každá značka stihla přijít se svou vlastní verzí. Bohužel Bourjois se jejich pokus moc nepovedl. Já mám rtěnku v odstínu 02 (nevím, jestli je odstín ve všech boxech stejný), a je to taková tlumená nositelná jahodovo-malinová barva. Na ruce je rtěnka krásná, krémová, nanáší se jednolitě, vše v pořádku. Na rtech už je to ale o poznání horší. Ačkoli na rtech je velice lehoučká, nanáší se nepravidelně, pokud chci nějaké místo projet znovu, vezme to s sebou už nanesenou barvu, navíc zalézá do vrásek a zvýrazňuje strukturu rtů. Ze rtů se potom nepravidelně ztrácí, což opět přispívá k tvorbě fleků. V neposlední řadě pak rtěnka voní hrozně chemicky a dokonce i příšerně chutná (ne že bych rtěnky jedla, ale olíznete si rty nebo něco jíte... no znáte to). Bohužel velké zklamání.

Mádara Rozjasňující peelingová maska a AHA kyselinami (12,5ml)
Toto je produkt, ze kterého mám trošku i strach. AHA kyseliny, jsou velice agresivní látky, které ovšem efektivně zbavují kůži odumřelých buněk. Proto se hojně používají při tzv. chemickém peelingu. Konkrétně tento produkt obsahuje mimo jiné vitamín C a další složky rostlinného původu, což dohromady vytváří koktejl vhodný pro starší pleť, která potřebuje projasnit a sjednotit tón pleti. Má tekutější konzistenci a moc vábně teda nevoní. Nicméně na pleti mě vůbec neštípala, a to jsem jí měla více než 5 minut. Velkým upozorněním po použití produktu s AHA kyselinami je, že musíte několik následujících dní používat SPF 50+ (a to i když je venku zamračeno). V opačném případě vám můžou naskákat pigmentové skvrny. Tak bacha na to! :-) 

Kocostar Sheet mask (20ml)
Já teda nejsem velký milovník plátýnkových masek, mám radši klasické v tubě nebo v kelímku. Tahle ale byla jiná v tom, že balení obsahovalo 12 malých kousků plátýnka, které byly všechny napuštěny roztokem. Aplikace je tedy mnohem cílenější a navíc si můžete jedno balení rozdělit na několik aplikací. Kocostar nabízí několik různých verzí masek - já jsem v balíčku měla slunečnicovou, která je určená na podporu elasticity kůže. Maska se mi opravdu líbila - kousíčky na pleti moc pěkně držely do doby než se produkt zcela nevsákl do pleti, pleť po aplikaci byla rozzářená, vypnutá, taková spokojená a napapaná :-) Pokud máte plátýnkové masky rády, určitě bych se na tyhle podívala.

Celkově Beauty box Marie Claire hodnotím pozitivně. Samozřejmě riziko, že mi něco nebude sedět, tam je vždy, ale klady boxu určitě vítězí. Za cenu 849Kč dostanete 11 různých produktů (některé v miniverzi, některé standardní) a navíc půlroční předplatné časopisu Marie Claire. Určitě bych neváhala a koupila ho znovu :-) 

Pokud vás beauty box zaujal, mrkněte zde pro více informací.

xxx Katy
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig